Coramissjj Geplaatst op 03-03-2010, 08:02 Reageer
user icon
verwijderd
Verstuur privé bericht

maar kan ea dan niet de zegmaar link overkopen??
(dus bijvoorbeeld: http://www.desims4.nl overkopen??)

meld dit bericht aan een moderator

Voor al je vragen over De Sims 2&3  
Tarkus Geplaatst op 03-03-2010, 09:21 Reageer
user icon
administrator
Verstuur privé bericht

Op 07-02-2010, 16:15 tarac schreef:
Nee, dat helpt ook niet. Een site zoals simshelp.nl (dus een eigen domein) staat keurig geregistreerd bij de officiele instanties die de domainnamen uitgeven/beheren.

Kijk maar eens bij whois.com, dan kun je van elke site zien wie de eigenaar, host e.d. is, tot adres en telefoonnummer aan toe.

Ook die adressen en telefoonnummers hoeven natuurlijk niet ECHT en tot die persoon te horen...........mensen kunnen ook nep telefoon nummers doorgeven en via andere personen iets aanmaken......zoals ook bij de kamer van koophandel mogelijk is, daar mensen bijvoorbeeld vlak daarna gewoon verhuizen en een nieuw adres en nieuw telefoon nummer nemen zodat op dat oude adres alleen nog maar die website gelinkt is en ja als je dan niet doorgeeft waarheen je verhuist duurt het wel weer even voor ze je hebben gevonden hoor!
Ik ervaar dat hier dmv post en andere zaken die komen ook nog steeds binnen op naam van de vorige bewoner (5 jaar woon ik hier al weer bijna) dus ja het is best mogelijk via valse (niet kloppende) gegevens een site op te zetten (tenminste dat is mijn gedachte )

Op 03-03-2010, 08:02 Coramissjj schreef:
maar kan ea dan niet de zegmaar link overkopen??
(dus bijvoorbeeld: http://www.desims4.nl overkopen??)

Alles is te koop als je er maar genoeg voor betaald! Dus ja voor de eigenaar van desims4.nl..............hopelijk bieden ze een paar miljoen? :P LOL

Dit bericht is gewijzigd op 03-03 09:22.

tarac Geplaatst op 03-03-2010, 19:19 Reageer
user icon
administrator
Verstuur privé bericht

Op 03-03-2010, 09:21 Tarkus schreef:
[...]

Ook die adressen en telefoonnummers hoeven natuurlijk niet ECHT en tot die persoon te horen...........mensen kunnen ook nep telefoon nummers doorgeven en via andere personen iets aanmaken......zoals ook bij de kamer van koophandel mogelijk is, daar mensen bijvoorbeeld vlak daarna gewoon verhuizen en een nieuw adres en nieuw telefoon nummer nemen zodat op dat oude adres alleen nog maar die website gelinkt is en ja als je dan niet doorgeeft waarheen je verhuist duurt het wel weer even voor ze je hebben gevonden hoor!
Ik ervaar dat hier dmv post en andere zaken die komen ook nog steeds binnen op naam van de vorige bewoner (5 jaar woon ik hier al weer bijna) dus ja het is best mogelijk via valse (niet kloppende) gegevens een site op te zetten (tenminste dat is mijn gedachte )

[...]

Alles is te koop als je er maar genoeg voor betaald! Dus ja voor de eigenaar van desims4.nl..............hopelijk bieden ze een paar miljoen? : P LOL

Bij het registreren van mijn domeinen tarac.nl, simshelp.nl en sim4.nl werd wel degelijk gecontroleerd of die gegevens klopten.
Natturlijk zou ik vlak daarna kunnen verhuizen, maar in mijn geval zou ik dan ook de domeinen mee verhuizen.

Dit bericht is gewijzigd op 03-03 19:20.

Felines Geplaatst op 04-03-2010, 17:00 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

ik ben er 1 x wezen kijken, het is gewoon onoverzichtelijk, ze vragen gewoon naar andermand meningen, niet om vragen te beantwoorden. ze zijn daar zo. ik gooi het er even uit sorry : cultuurbarbaarsen

Tarkus Geplaatst op 05-03-2010, 09:31 Reageer
user icon
administrator
Verstuur privé bericht

Op 03-03-2010, 19:19 tarac schreef:
[...]

Bij het registreren van mijn domeinen tarac.nl, simshelp.nl en sim4.nl werd wel degelijk gecontroleerd of die gegevens klopten.
Natturlijk zou ik vlak daarna kunnen verhuizen, maar in mijn geval zou ik dan ook de domeinen mee verhuizen.

Dit bericht is gewijzigd op 03-03 19:20.

En waar werden die gegevens gecontroleerd?
Bedoel ik ervaar het hier in huis, van de week nog post van het UWV op naam van de vorige bewoner.......toen nog een brief van de deurwaarder die van de week wel aan mijn deur zal staan, die woont hier al 5 jaar niet meer..........en toch wist deze man op zou oude adres (mijn adres nu) een ww-uitkering te regelen
Dus ja het vervalsen van dat soort gegeven kan heel goed, als jij namelijk niet doorgeeft aan een gemeente dat je uit die gemeente weg bent en bijvoorbeeld naar een andere verhuisd bent, dan duurt het echt jaaaaaaaaaaaaaaren voordat ze je terug hebben kunnen vinden, als ze al de moeite nemen om je te gaan zoeken.
En ja jij laat je domein mee verhuizen maar ja dat hoeft dus niet en op die manier zijn er heel wat bedrijven te vinden die op die manier de boel oplichten!
Want ja als ik al verhuisd ben en dat niet heb doorgegeven, dan kan ik natuurlijk makkelijk nog een oud adres gebruiken voor dat soort dingen en ja kom er dan maar eens achter wie daar zit..............dat kost wel wat uurtjes hoor en dat hebben ze er vaak toch echt niet voor over. Ik bedoel een prepaid mobieltje nemen en die een week later uitschakelen,  is natuurlijk niet zo heel moeilijk dus ja je kan er echt niet met 100% zekerheid altijd vanuit gaan dat die gegevens ook werkelijk kloppen..........en we weten allemaal wel dat er genoeg mensen rondlopen die nou eenmaal slechte bedoelingen met anderen hebben, omdat ze graag over de rug van een ander zichzelf beter willen voelen/vinden.

Dus ja waar een wil is is echt wel een weg..........maar ja niet alles is wat het lijkt hahaha om maar in de uitdrukkingen te blijven

tarac Geplaatst op 05-03-2010, 10:15 Reageer
user icon
administrator
Verstuur privé bericht

Ik geef toe dat het niet altijd waterdicht is.

Voor het hebben van een domein moet elk jaar betaald worden.
Ben je inmiddels verhuisd en heb je dat niet doorgegeven aan de organistatie, dan ontvang je dus ook de nota niet.
En bij niet betalen wordt je domein binnen 30 dagen afgesloten.

Elke wijziging van adres, telefoonnummer, emailadres moet worden doorgegeven.
Dit voorkomt fraude. Tevens zou je dan ook nooit meer je wachtwoord kunnen wijzigen. Acceptatie van het nieuwe wachtwoord wordt alléén verzonden naar het bij de organistatie bekende (email) adres gezonden, waarna dit weer door de gebruiker bevestigd moet worden.

Is je site dus "gehackt", dan kun je het wachtwoord wijzigen en alleen de wettige eigenaar kan dat dus doen.
Zo heeft b.v. Nortix mijn domein Sims4.nl volledig in bruikleen. Hij kan het wachtwoord dus best wijzigen, maar alleen ik krijg de bevestiging en na het terugzenden van een steeds wisselende code wordt het nieuwe wachtwoord pas geactiveerd.

Het blijft natuurlijk altijd mogelijk om bepaalde dingen te frauderen, maar echt makkelijk is het niet.

Tarkus Geplaatst op 05-03-2010, 10:28 Reageer
user icon
administrator
Verstuur privé bericht

Ik heb ook niet gezegd dat het makkelijk is, maar heel moeilijk is het ook weer niet.............ik zeg dat het mogelijk is en dat het ondanks dat het misschien niet makkelijk is toch vaak voorkomt er leven nou eenmaal veel mensen met slechte bedoelingen op deze planeet. Anders zou het niet zo vaak voorkomen dat mensen worden belazerd op internet via zogenaamde 'echte' sites.
En ja een site beginnen zonder domein naam te hoeven kopen kan toch ook? Ik kan me niet herinneren dat ik ooit een cent betaald heb voor het maken van een website.......en ja daar kan ik natuurlijk alles op zetten wat ik wil..........want ja zo werkt het toch gewoon, mensen kunnen erop zetten wat ze willen, waarheid of niet, dat maakt niet uit op internet (voor sommige mensen dan, persoonlijk hecht ik veel waarde aan eerlijkheid, oprechtheid en vertrouwen, maar ja niet iedereen is zoals mij :P)
Want ja emailadressen zijn nou niet gekoppeld aan adressen zeker niet hotmail adressen en ja zolang je die behoudt kun je wachtwoorden dus ook veranderen........en het niet doorgeven van gegevens gebeurt dagelijks in de praktijk en controles zijn echt niet zo goed in de praktijk dat is 1 ding dat ik zeker weet................dus ja wie slecht wil kan dat dus ook best doen en dan is het echt niet zo moeilijk, zolang je maar over bepaalde middelen beschikt.

Dit bericht is gewijzigd op 05-03 10:28.

mellejw Geplaatst op 08-03-2010, 15:38 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

xD ik leg uit hoe je een DxDiag maakt en ze beschouwen me meteen als mega technisch kind xD

iki wo tsumeti hashirinukero yami wo saite  
Felines Geplaatst op 09-03-2010, 21:23 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 08-03-2010, 15:38 mellejw schreef:
xD ik leg uit hoe je een DxDiag maakt en ze beschouwen me meteen als mega technisch kind xD

bij simsplanet hebben die moderadors enzo hersens van een 5 jarige, als er zoiets wordt beantwoord denken ze gelijk.

snateraar Geplaatst op 09-03-2010, 21:42 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 09-03-2010, 21:23 Felines schreef:
[...]

bij simsplanet hebben die moderadors enzo hersens van een 5 jarige, als er zoiets wordt beantwoord denken ze gelijk.

Ahem.. Denk er wel aan dat zij dit kunnen lezen...

Leandertjuh Geplaatst op 09-03-2010, 22:00 Reageer
user icon
global moderator+
Verstuur privé bericht

Op 09-03-2010, 21:42 snateraar schreef:
[...]

Ahem.. Denk er wel aan dat zij dit kunnen lezen...

En daar maken wij ons druk om?! xD

Vakantieee! 
mellejw Geplaatst op 09-03-2010, 22:19 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 09-03-2010, 22:00 Leandertjuh schreef:
[...]

En daar maken wij ons druk om?! xD

idd wat wouden ze eraan doen...
FORUM-WARS! XD
mss gaan ze ons dood spammen -.-

iki wo tsumeti hashirinukero yami wo saite  
Leandertjuh Geplaatst op 09-03-2010, 22:45 Reageer
user icon
global moderator+
Verstuur privé bericht

Op 09-03-2010, 22:19 mellejw schreef:
[...]

FORUM-WARS! XD

We too! xD

Vakantieee! 
Tarkus Geplaatst op 10-03-2010, 02:13 Reageer
user icon
administrator
Verstuur privé bericht

Op 09-03-2010, 22:19 mellejw schreef:
[...]

FORUM-WARS! XD

Daar hebben ze een hele handige oplossing voor: IP BANNEN

tarac Geplaatst op 11-03-2010, 12:44 Reageer
user icon
administrator
Verstuur privé bericht

Op 10-03-2010, 02:13 Tarkus schreef:
[...]

Daar hebben ze een hele handige oplossing voor: IP BANNEN

Waarom zouden we dat doen ?
Ze zijn van harte welkom op ons vooruitstrevende forum.
Waarschijnlijk krijgen ze dan WEL antwoord op technische vragen.

snateraar Geplaatst op 11-03-2010, 14:40 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 11-03-2010, 12:44 tarac schreef:
[...]

Waarom zouden we dat doen ?
Ze zijn van harte welkom op ons vooruitstrevende forum.
Waarschijnlijk krijgen ze dan WEL antwoord op technische vragen.

Waarom was willemsv ook alweer verbannen, trouwens?

tarac Geplaatst op 11-03-2010, 15:08 Reageer
user icon
administrator
Verstuur privé bericht

Op 11-03-2010, 14:40 snateraar schreef:
[...]

Waarom was willemsv ook alweer verbannen, trouwens?

Oog om oog ......
Hij heeft mij verbannen, zou dat terugdraaien, nooit gebeurd dus toen heb ik hem ook maar verbannen op Simsforum

Felines Geplaatst op 01-05-2010, 09:32 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 11-03-2010, 15:08 tarac schreef:
[...]

Oog om oog ......
Hij heeft mij verbannen, zou dat terugdraaien, nooit gebeurd dus toen heb ik hem ook maar verbannen op Simsforum

tja, als hij het niet terugdraait moet je ook maar maatregelen nemen he

supersims2fan Geplaatst op 03-05-2010, 14:56 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

ik had me geregistreerd voor de lol
ik vroeg iets werdt er dit gereageerd

weet je dat niet eens? dan ben je ook debiel dit forum is voor proffecionele zo schreef ze het he!

raar forum

Dit bericht is gewijzigd op 03-05 14:57.

Santje_n Geplaatst op 03-05-2010, 15:42 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

wat een (...)!, OMG dat is echt te zielig voor woorden, WEG MET SIMSPLANET2!, LANGLEVE SIMSFORUM!!!

whoo! de site van mijn klas is.. wacht, hij is nog niet af...  
madelief13 Geplaatst op 03-05-2010, 16:49 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Iedere x worden mijn berichten verwijdert omdat ik downloadlinks geef, zo irritant!
Deze site is echt zoveel beter.

Leandertjuh Geplaatst op 03-05-2010, 17:09 Reageer
user icon
global moderator+
Verstuur privé bericht

Op 03-05-2010, 14:56 supersims2fan schreef:
ik had me geregistreerd voor de lol
ik vroeg iets werdt er dit gereageerd

weet je dat niet eens? dan ben je ook debiel dit forum is voor proffecionele zo schreef ze het he!

raar forum

Dit bericht is gewijzigd op 03-05 14:57.

Das echt erg! En wij hier op Simsforum maar zeggen dat je hier zit om elkaar juist te helpen! Wat vroeg je dan eigenlijk?

Vakantieee! 
Aryasa Geplaatst op 03-05-2010, 17:10 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Dikke afkraking  
K hoef niet eens meer te kijken
SF is gewoon veeeeeeeeeeeel BETER  

Hoe meer ik leer, hoe meer ik weet. Hoe meer ik weet, hoe meer ik vergeet. Hoe meer ik vergeet, hoe minder ik weet. Waarom zou ik dan nog leren? 
supersims2fan Geplaatst op 04-05-2010, 10:43 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

ja!!! Leve sf!!!!!!!!

madelief13 Geplaatst op 04-05-2010, 17:13 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ik zat op bladzijde 3 te kijken, zat ik op topics van januari 2008